GENEL BAŞKAN GEYLAN: `DERS SÜRELERİ İLE İLGİLİ KARAR İL MEM’LERİN DEĞİL, BAKANLIĞIN SORUMLULUĞUNDADIR!`

Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı Talip Geylan, il genelinde ders sürelerini 30 dk (okul öncesinde 40 dk) olarak belirleyen Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nü tebrik etti. Milli Eğitim Bakanlığı'nın da muallak ifadelerle topu illere atmaması gerektiğini bildiren Geylan, uygulama birliğinin sağlanmasını talep etti.

Genel Başkan Talip Geylan açıklamasında şunlara yer verdi:

"Bugün yayınladığı yazıyla, il genelinde ders sürelerini 30 dk (okul öncesinde 40 dk) olarak belirleyen

Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nü tebrik ediyorum.

Nitekim, sendikamızın önceki hafta açıkladığı anket sonuçlarına göre de, öğretmenlerimizin büyük bir çoğunluğunun ders sürelerinin 30 dk olmasını uygun bulduğu ortaya çıkmıştı.

Covid riski ve gerektirdiği koşullar, ülkemizin her bir köşesi için aynıdır.

Dolayısıyla Bakanlık, muallak ifadelerle topu illere atmamalı, çerçevesi net belirlenmiş tasarruflarla Türkiye genelinde uygulama birliğini sağlamalıdır."

 

Son Haberler

MÜLAKAT GARABETİNE DAİR BİR OLUMLU KARAR DAHA

Türk Eğitim Sen olarak mülakat mağduru olan adaylara verdiğimiz hukuki destek sonucu sendikamız avukatlarınca...

DEVLET MEMURUNUN SADAKAT GÖSTERECEĞİ TEK YER, DEVLETTİR!

Genel Başkanımız Talip Geylan, dışarıdan yapıların, kamu yönetiminin hissedarı olmayacağına dikkat çekerek, “Hiçbir kişi ya da oluşuma, siyasal/ideolojik/sosyal renklerinden ötürü müsamaha gösterilemez! Kamusal hayatı, kamu yöneticileri yönetir. Devlet ortak kabul etmez, kamu kurumlarını dizayn etme ve kamuyu yönetme hadsizliğine de müsaade edilemez!” dedi.

PROJE OKULLARI ATAMA SÜRECİ DEVAM EDİYOR.

Genel Başkanımız Talip Geylan, proje okullarına atama süreci devam ederken, İl müdürlükleri tarafından Milli Eğitim Bakanlığı’na gönderilecek tekliflere müdahale edildiğini süreci sendikal/sosyal rant mekanizması olarak kullanıldığını söyledi.

“TÜRKİYE’DE KADIN EĞİTİM ÇALIŞANI OLMAK” ZOR

Türk Eğitim Sen, “Türkiye’de Kadın Eğitim Çalışanı Olmak” temasıyla, 28 Ocak-18 Şubat 2025 tarihleri arasında 1.535 kadın eğitim çalışanı ile anket çalışması yaptı.