ARİFE GÜNÜ TAM GÜN TATİL EDİLSİN!

Genel Başkanımız Talip Geylan, Arife Günü’nün tam gün tatil edilmesini isteyerek, “Özellikle okullarımızda, hele ki ikili öğretim yapan okullarımızdaki bir kaç saatlik eğitim öğretim faaliyetinin ise amaca hizmet eder hiçbir hüviyeti yoktur.” dedi.

Genel Başkanımız Talip Geylan açıklamasında şunları söyledi: 

“Arife günü yarım gün resmi tatil.

Ancak, aslında arifenin tam gün tatil edilmesi uygun olandır.

O gün öğleden sonra ya da bayramın birinci günü yüzbinlerce memurumuz,  ikamet ettikleri şehirden memleketlerine yola çıkacaktır.

Oysa ki;

-Arife günü sabahı mezarlık ziyareti yapılması dini ve kültürel bir ritüelimizdir.

-Yine arife günü bayramı geçirecekleri memleketlerinde bayram alışverişi ya da kurbanlık alışverişi yapabilecekleri son tek gündür.

-Belki memleketlerindeki ebeveynlerinin ya da aile büyüklerinin ihtiyaçlarını giderebilecekleri son fırsattır.

Bu itibarla arife gününün sadece yarım gün tatil olması bu vecibelerin aksatılmasına neden olacaktır.

Diğer yandan, özellikle okullarımızda, hele ki ikili öğretim yapan okullarımızdaki bir kaç saatlik eğitim öğretim faaliyetinin ise amaca hizmet eder hiçbir hüviyeti yoktur.

Hükümetimizden ve MEB’den bu hususta yeni bir tedbir almasını istiyoruz.”

Son Haberler

5. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI MÜHENDİSLİK VE FEN BİLİMLERİ KONGRESİ BAŞLADI

Türk Eğitim Sen ve Uluslararası Avrasya Eğitim Sendikaları Birliği tarafından “Doğumunun 90. Vefatının 10....

ARALIK AYI E-BÜLTENİ YAYINDA

Aralık ayı bültenimizi yayınladık! Sendikamızın güncel faaliyetlerini, eğitim dünyasındaki gelişmeleri ve üyelerimize yönelik çalışmalarımızı...

ÖĞRETMENLE BİRLİKTE KAYBETTİĞİMİZ, GELECEĞİMİZDİR!

Genel Başkanımız Talip Geylan, Ankara’nın Çankaya ilçesindeki bir okuldaki bazı öğrencilerin öğretmene yönelik uyguladığı uygunsuz ve çirkin tavırları sert bir dille eleştirerek konu hakkında önemli açıklamalarda bulundu.

KAMU ÇALIŞANLARININ EKONOMİK ZARARLARI MUTLAKA KARŞILANMALIDIR

Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı Önder Kahveci Kasım ayı enflasyon rakamlarını değerlendirdi.