E-KAYIT ÇİLESİ DEVAM EDİYOR HABERİMİZE BAKANLIKTAN CEVAP

       Türk Eğitim Sendikası olarak eğitim çalışanlarının istemeleri halinde görevli oldukları okullara çocuklarının kaydını yaptırabilmelerine imkân sağlanması için Bakanlığa resmi bir yazı yazmıştık. Bakanlıktan gelen cevabi yazıda; tüm çocukların okula kayıt yapılarak kalabalık olmayan sınıflarda normal öğretim alarak kaliteli eğitim öğretim görmelerini sağlamak için ayrıca hiç bir kişiye, aileye, zümreye veya sınıfa imtiyaz tanınamaz kuralından hareketle ilköğretim okullarına kayıtların MEB İlköğretim Kurumları Yönetmeliğinin 16. maddesinde belirtildiği üzere ikamete en yakın ilköğretim okuluna yapılacağı belirtilmiştir.

       Öğretmenlerin çocuklarının kayıt yaptırmalarının da ancak MEB İlköğretim Kurumları Yönetmeliğinin 17/f maddesinde yer alan;” Fiziki kapasitesi dolmayan okullara, kayıt alanı dışından da kayıt yapılabilir. Kapasitenin üstünde başvuru olması durumunda başvuranlar arasından kura ile öğrenci alınır” hükmü uyarınca gerçekleştirilebilineceği vurgulanmıştır.

 

        

 

         

Son Haberler

5. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI MÜHENDİSLİK VE FEN BİLİMLERİ KONGRESİ YAPILDI

Türk Eğitim Sen ve Uluslararası Avrasya Eğitim Sendikaları Birliği tarafından “Doğumunun 90. Vefatının 10. Yılında Prof. Dr. Oktay Sinanoğlu Anısına” düzenlenen 5. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, 4-7 Aralık 2025 tarihleri arasında Antalya’da yapıldı.

ARALIK AYI E-BÜLTENİ YAYINDA

Aralık ayı bültenimizi yayınladık! Sendikamızın güncel faaliyetlerini, eğitim dünyasındaki gelişmeleri ve üyelerimize yönelik çalışmalarımızı...

ÖĞRETMENLE BİRLİKTE KAYBETTİĞİMİZ, GELECEĞİMİZDİR!

Genel Başkanımız Talip Geylan, Ankara’nın Çankaya ilçesindeki bir okuldaki bazı öğrencilerin öğretmene yönelik uyguladığı uygunsuz ve çirkin tavırları sert bir dille eleştirerek konu hakkında önemli açıklamalarda bulundu.

KAMU ÇALIŞANLARININ EKONOMİK ZARARLARI MUTLAKA KARŞILANMALIDIR

Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı Önder Kahveci Kasım ayı enflasyon rakamlarını değerlendirdi.