• Sık Sorulan Sorular
  • Anketler
  • Üye Olmak İstiyorum
  • Acil Kan Bilgi Sistemi
“Türkiye'nin Sendikası ”
No Result
Tüm Sonuçları Gör
Kamusen
UAESEB
  • ANA SAYFA
  • SENDİKAMIZ
    • TES Kurumsal
    • Yönetim
    • Şubelerimiz
    • Türkiye Kamu-Sen’e Üye Sendikalar
  • ARŞİV
    • Haber Arşivi
    • Duyuru Arşivi
    • Yayın Arşivi
      • Sendika Bülteni
      • Eğitimin Sesi Dergisi
      • Eğitim ve Toplum
      • Üniversite Bülteni
      • Kitap, Araştırma, Mevzuat, Resim
      • Broşür ve Afiş Arşivi
    • BASINDA TES
      • Yazılı Basın
      • Görsel Basın
    • Köşe Yazıları Arşivi
  • MEVZUAT
  • HUKUK
  • KAMPANYALAR
  • MİSAFİRHANELER
    • Misafirhanemiz
    • Öğrenci Misafirhanesi
  • İLETİŞİM
  • ANA SAYFA
  • SENDİKAMIZ
    • TES Kurumsal
    • Yönetim
    • Şubelerimiz
    • Türkiye Kamu-Sen’e Üye Sendikalar
  • ARŞİV
    • Haber Arşivi
    • Duyuru Arşivi
    • Yayın Arşivi
      • Sendika Bülteni
      • Eğitimin Sesi Dergisi
      • Eğitim ve Toplum
      • Üniversite Bülteni
      • Kitap, Araştırma, Mevzuat, Resim
      • Broşür ve Afiş Arşivi
    • BASINDA TES
      • Yazılı Basın
      • Görsel Basın
    • Köşe Yazıları Arşivi
  • MEVZUAT
  • HUKUK
  • KAMPANYALAR
  • MİSAFİRHANELER
    • Misafirhanemiz
    • Öğrenci Misafirhanesi
  • İLETİŞİM
No Result
Tüm Sonuçları Gör

1.518 KİŞİ YER DEĞİŞTİREMEDİ

  • 09/02/2013
  • Yazılı Basın Açıklaması
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Milli Eğitim Bakanlığı, 2013 Şubat İller Arası Özür Durumu Yer Değiştirme sonuçlarını açıkladı. Kamuoyuna yansıyan bilgilere göre; Şubat ayı özür durumu yer değiştirme işlemlerine toplam 8 bin 286 kişi başvurdu, bunlardan 6 bin 768’sinin tayini yapıldı.

Görüldüğü üzere, tam 1.518 öğretmenin özür durumundan tayini gerçekleşmemiştir. Bu durum, il/ilçe emrinin olmaması nedeniyle öğretmenlerin özür grubu tayinlerinin kontenjanlara göre yapılmasından kaynaklanmaktadır.

Kontenjan engeline takılan 1.518 öğretmenimiz, şimdi ne yapacaklarını bilemez durumdadır. Özrü bulunan öğretmenlerimizin bir kısmının taleplerinin karşılanmaması MEB’in büyük bir eksikliğidir. Bilindiği gibi Türk Eğitim-Sen olarak, bu konuda MEB’i defalarca uyarmış, il/ilçe emrinin mutlaka geri getirilmesi gerektiğini söylemiştik. Bu uyarılarımızı dikkate almayan MEB, yine mutsuz ve huzursuz öğretmenler kitlesi yaratmayı başarmıştır.

Eşinden, çocuğundan ayrı kalan, ailesi parçalanan, sağlık sorunu yaşayan ya da ailesinden birisi sağlık sorunu yaşayan özür grubu mağduru 1.518 öğretmen, şimdi Ağustos’a kadar beklemek zorunda kalacaktır. Bu öğretmenlerimizin aklı fikri ailesindeyken, çocuklarındayken görevinde nasıl başarı sağlayacak, nasıl büyük şevkle işinin başında olacak, nasıl verimli çalışacaktır? MEB’in bu gerçeği görerek hareket etmesini ve il/ilçe emrini geri getirmesini istiyoruz.MEB, özür grubu tayini gerçekleşmeyen öğretmenlerimizin tayinlerini bir an önce yapmalı, bundan sonraki süreçte benzer sorunların yaşanmaması için il/ilçe emrini mutlaka geri getirmelidir.

Öte yandan Şubat ayındaki özür durumuna bağlı yer değişikliği hakkının sadece iller arası yer değiştirmek isteyenlere verilmesi, il içinde özür durumuna bağlı yer değişikliği bekleyen öğretmenlere verilmemesi büyük infial yaratmıştı. Aynı il sınırlarında bulunmasına rağmen, evi ile okulu arasında 150, hatta 200 km. mesafe olan öğretmenlerin yok sayılması kabul edilemezdir. DolayısıylaMilli Eğitim Bakanlığı; il içi tayinleri de en kısa sürede yapmalıdır.

MEB, öğrenim özrünü de özür grubu tayinleri içine alarak, Şubat ayında öğrenim özrü tayinlerini yapmalı, yüksek lisans ya da doktora yapan öğretmenlerimizi cezalandırmaktan vazgeçmelidir. Milli Eğitim Bakanı Sayın Nabi Avcı’nın özür grubu tayinlerini bir bütün olarak görerek, bu alanda yaşanan tüm mağduriyetlere son vermesini istiyoruz.

                                                             TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ

 

Son Haberler

Özel Okul Öğretmenlerinin Özlük ve Mali Hakları İyileştirilmelidir
Güncel

Özel Okul Öğretmenlerinin Özlük ve Mali Hakları İyileştirilmelidir

1 Şubat 2023
MEB’e Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı ile Şube Müdürlüğü Sınavı Talebimizi ilettik
HABER

MEB’e Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı ile Şube Müdürlüğü Sınavı Talebimizi ilettik

1 Şubat 2023
Yardımcı Hizmetliler Genel İdare Hizmetleri Sınıfına Geçirilmelidir
Tüm Haberler

Yardımcı Hizmetliler Genel İdare Hizmetleri Sınıfına Geçirilmelidir

25 Ocak 2023
Şubatta En Az Ücretli Öğretmen Sayısı Kadar, Yani En Az 80.000 Atama Yapılacağı Duyurulmalıdır.
Güncel

Şubatta En Az Ücretli Öğretmen Sayısı Kadar, Yani En Az 80.000 Atama Yapılacağı Duyurulmalıdır.

1 Şubat 2023
TÜRK EĞİTİM-SEN’DE DEMOKRASİ ŞÖLENİ BAŞLIYOR
Kampanyalar

Gazi Üniversitesi ile Türk Eğitim-Sen Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı.

29 Ocak 2023
Bizi Takip Edin!
Instagram
Facebook
Twitter
Youtube
Kurumsal
  • Yönetim
  • TES Kurumsal
  • Şubelerimiz
  • Türkiye Kamu-Sen’e Üye Sendikalar
Hızlı Erişim
  • Misafirhane
  • Öğrenci Misafirhanesi
  • Anketler
  • İletişim Formu
Bize Ulaşın

Adres: / Erzurum Mahallesi Talatpaşa Bulvarı No:160 Kat:6 Cebeci/ANKARA

Telefon: 0 312 4240960 (8 Hat)

Belgegeçer:  0 312 4240968

E-Mail: iletisim@turkegitimsen.org.tr

Türk Eğitim-Sen Genel Merkez © 2023

Tasarım ve Uygulama | Web Çözüm Yazılım Çözümleri
  • K.V.K.K
  • Gizlilik İlkeleri
  • Bilgi Edinme
  • Kullanım Koşulları
Menu
  • K.V.K.K
  • Gizlilik İlkeleri
  • Bilgi Edinme
  • Kullanım Koşulları
No Result
Tüm Sonuçları Gör
  • ANA SAYFA
  • SENDİKAMIZ
    • TES Kurumsal
    • Yönetim
    • Şubelerimiz
    • Türkiye Kamu-Sen’e Üye Sendikalar
  • ARŞİV
    • Haber Arşivi
    • Duyuru Arşivi
    • Yayın Arşivi
      • Sendika Bülteni
      • Eğitimin Sesi Dergisi
      • Eğitim ve Toplum
      • Üniversite Bülteni
      • Kitap, Araştırma, Mevzuat, Resim
      • Broşür ve Afiş Arşivi
    • BASINDA TES
      • Yazılı Basın
      • Görsel Basın
    • Köşe Yazıları Arşivi
  • MEVZUAT
  • HUKUK
  • KAMPANYALAR
  • MİSAFİRHANELER
    • Misafirhanemiz
    • Öğrenci Misafirhanesi
  • İLETİŞİM

©  Türk Eğitim-Sen  – Tüm Hakları Saklıdır.  Tasarım ve Uygulama.